ISM – Examentraining (online)

Free

Beschrijving

ISM – Examentraining (online)

De ISM-Examentraining heeft als doel om de deelnemer optimaal voor te bereiden op het ISM Foundation examen.
De Examentraining duurt 1 dagdeel en wordt in principe online gegeven (klassikaal is ook een optie) door ISM gecertificeerde trainers.

Het examen
Na afloop van de training ontvangt de deelnemer een voucher waarmee de deelnemer toegang kan krijgen tot de examenomgeving.
De deelnemer kan eerst oefenen met het examen (maximaal 10x) en daarna het echte examen doen. Het examen wordt afgenomen door instituut VanHaren Learning Solutions

 

Hoe en wanneer kan ik mij inschrijven voor deze opleiding?

Heb je interesse om deze opleiding te volgen, stuur dan even een mail naar wsm@watsonassociates.nl. of vul het contactformulier in.
Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

De datums voor deze opleiding volgen spoedig

Cursus duur: 8u
Cursus niveau:Gemiddeld
0(0 Ratings)

De opleiding wordt gegeven door

ISM 5 Bridge (online)

Free

Beschrijving

ISM 5 Bridge (online)

Wil je de nieuwe ISM 5 kennis opdoen, en ben je al eerder getraind in een eerdere versie? Schrijf je dan in voor de online Bridge training.

In slechts 1 dagdeel krijg je uitleg over de achtergrond van de ontwikkelingen en het gedachtegoed. Er wordt uitgelegd wat er is verbeterd in het procesmodel (van 6 naar 7 processen) en er is veel praktische en toepasbare aandacht voor resultaatgericht werken door Flow, Customer Value, Experience en Samenwerking.

Uiteraard kun je bij ons ook de volledige ISM 5 Foundation volgen. Dit kan zowel klassikaal als online.

Tijdens de training wordt veelvuldig gebruik gemaakt van het boek: “De ISM-Methode Versie 5 “De praktische basis voor Modern IT-Service Management en klanttevredenheid (ISBN: nummer volgt)”
De deelnemers dienen dit boek zelf aan te schaffen of Watson kan zorgdragen voor deze boeken.

 

Hoe en wanneer kan ik mij inschrijven voor deze opleiding?

Heb je interesse om deze opleiding te volgen, stuur dan even een mail naar wsm@watsonassociates.nl. of vul het contactformulier in.
Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

De datums voor deze opleiding volgen spoedig

Cursus duur: 4u
Cursus niveau:Gemiddeld
0(0 Ratings)

De opleiding wordt gegeven door

ISM 5 Foundation (online)

 975,00

Beschrijving

ISM 5 Foundation (online)

Wil je de nieuwe ISM 5.0 kennis opdoen, maar heb je niet de mogelijkheid en tijd om te reizen? Volg dan de online versie van de ISM 5.0 Foundation.

Een succesvol samenwerkend team heeft één doel, taal en basiswerkwijze. De taal die in IT-afdelingen wordt gesproken is gevormd door ITIL. De ISM-Foundationtraining focust op de 7 basisprocessen die in iedere IT-afdeling voorkomen en die zijn afgeleid van de 34 best practices uit ITIL.

Door deze focus komt de nadruk op die onderwerpen en begrippen die in de praktijk dagelijks worden gebruikt. Deze 7 basisprocessen worden uitgebreid behandeld en voorzien van praktische tips en tricks en er is veel praktische en toepasbare aandacht voor resultaatgericht werken door Flow, Customer Value, Experience en Samenwerking.

Door de praktische uitleg krijgen de deelnemer inzicht in de werkzaamheden van de Service Management organisatie en leren het begrippenkader en de taal te hanteren. Daarbij doe je alle kennis op, die je in staat stelt om het examen te kunnen afleggen.

Examen
De ISM 5 Foundation training is een goede voorbereiding op het (optionele) ISM Foundation examen. Met de aanvullende examentraining ben je optimaal voorbereid. Het examen wordt afgenomen door instituut VanHaren Learning Solutions.

Materiaal
Tijdens de training wordt veelvuldig gebruik gemaakt van het boek: “De ISM-Methode Versie 5 “De praktische basis voor Modern IT-Service Management en klanttevredenheid (ISBN: nummer volgt)”. De deelnemers dienen dit boek zelf aan te schaffen of Watson kan zorgdragen voor deze boeken.

 

Hoe en wanneer kan ik mij inschrijven voor deze opleiding?

Heb je interesse om deze opleiding te volgen, stuur dan even een mail naar wsm@watsonassociates.nl. of vul het contactformulier in.
Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

De datums voor deze opleiding volgen spoedig

Cursus duur: 8u
Cursus niveau:Gemiddeld
0(0 Ratings)

De opleiding wordt gegeven door

ISM 5 Foundation (klassikaal)

Beschrijving

ISM 5 Foundation (klassikaal)

 

De nieuwe ISM 5 kennis opdoen in slechts 1 dag!

Een succesvol samenwerkend team heeft één doel, taal en basiswerkwijze. De taal die in IT-afdelingen wordt gesproken is gevormd door ITIL. De ISM-Foundationtraining focust op de 7 basisprocessen die in iedere IT-afdeling voorkomen en die zijn afgeleid van de 34 best practices uit ITIL.

Door deze focus komt de nadruk op die onderwerpen en begrippen die in de praktijk dagelijks worden gebruikt. Deze 7 basisprocessen worden uitgebreid behandeld en voorzien van praktische tips en tricks en er is veel praktische en toepasbare aandacht voor resultaatgericht werken door Flow, Customer Value, Experience en Samenwerking.

Door de praktische uitleg krijgen de deelnemer inzicht in de werkzaamheden van de Service Management organisatie en leren het begrippenkader en de taal te hanteren. Daarbij doe je alle kennis op, die je in staat stelt om het examen te kunnen afleggen.

Examen
De ISM 5 Foundation training is een goede voorbereiding op het (optionele) ISM Foundation examen. Met de aanvullende examentraining ben je optimaal voorbereid. Het examen wordt afgenomen door instituut VanHaren Learning Solutions.

Materiaal
Tijdens de training wordt veelvuldig gebruik gemaakt van het boek: “De ISM-Methode Versie 5 “De praktische basis voor Modern IT-Service Management en klanttevredenheid (ISBN: nummer volgt)”. De deelnemers dienen dit boek zelf aan te schaffen of Watson kan zorgdragen voor deze boeken.

 

Hoe en wanneer kan ik mij inschrijven voor deze opleiding?

Heb je interesse om deze opleiding te volgen, stuur dan even een mail naar wsm@watsonassociates.nl. of vul het contactformulier in.
Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

De datums voor deze opleiding volgen spoedig

Cursus duur: 8u
Cursus niveau:Gemiddeld
5.00(1 Ratings)

De opleiding wordt gegeven door

LEAN voor ISM (hybride)

 495,00

Beschrijving

LEAN voor ISM (hybride)

De deelnemers kunnen deze kennis direct inzetten binnen de ISM omgeving om “Flow” te creëren door o.a. verspillingen terug te dringen, processen efficiënter te maken en de toegevoegde waarde aan klanten te verhogen

De “Lean voor ISM” is een Lean Orange Belt training die zich qua diepgang positioneert tussen de Lean Yellow Belt en de Lean Green Belt training in en is daarbij dus direct gekoppeld aan de ISM-werkwijze in je organisatie. Na afloop van de training kun je het online theorie-examen afleggen en ontvang je een erkend IASSC Lean Orange Belt certificaat.

Na het volgen van deze training en het behalen van het theorie-examen, heb je voldoende bagage om eventueel verder te gaan met de Lean Green Belt training.

 

Hoe en wanneer kan ik mij inschrijven voor deze opleiding?

Heb je interesse om deze opleiding te volgen, stuur dan even een mail naar wsm@watsonassociates.nl. of vul het contactformulier in.
Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

De datums voor deze opleiding volgen spoedig

Cursus duur: 12u
Cursus niveau:Gemiddeld
0(0 Ratings)

De opleiding wordt gegeven door

Leergang IT-Procesmanager (hybride)

Beschrijving

Leergang IT-Procesmanager (hybride)

De leergang IT-Procesmanager is een praktische en uitgebreide procesmanagement opleiding en voorziet de moderne IT-Procesmanager van precies die handvatten, tools en gedrag- en communicatie vaardigheden, om meer impact te kunnen maken in de dagelijkse praktijk. Deze leergang wordt gegeven door trainers uit de praktijk en wordt gekenmerkt als interactief en hands-on.

Als IT-Procesmanager zorg je voor het procesmatig werken binnen het IT-Service Management (ITSM) werkgebied volgens de ISM of ITIL-methodiek. Vanuit de lijn van opzet –bestaan –werking, richt je je met name op de laatste twee aspecten.
Je stuurt aan en bent verantwoordelijk voor het aantoonbaar juiste verloop hiervan. Kortom, je bewaakt en borgt de uitvoering van de Integrated Service Management (ISM) processen. De primaire focus ligt op je eigen proces, maar zeker ook op de integrale samenhang van de operationele ISM-processen.

Je begeleidt de medewerkers zowel uitvoerend, kennisinhoudelijk als bij de implementatie van het proces. Je bent de expert in het formuleren van heldere verbeterdoelen en het realiseren van kwaliteitsverbeteringen in het proces. Je draag de verantwoording over het rapporteren aan het management, bijsturen en zo nodig escaleren over de prestatie van je proces. Daarnaast heb je de regie op het ontwerp en de implementatie van aanpassingen in de ITSM ondersteunende tooling.

De leergang wordt afgerond met een (online) examen.

 

Hoe en wanneer kan ik mij inschrijven voor deze opleiding?

Heb je interesse om deze opleiding te volgen, stuur dan even een mail naar wsm@watsonassociates.nl. of vul het contactformulier in.
Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

De datums voor deze opleiding volgen spoedig

Cursus duur: 24u
Cursus niveau:Gemiddeld
0(0 Ratings)

De opleiding wordt gegeven door