Opleidingen

Al onze opleidingen zijn gericht op de mens die de Service Management werkwijzen in de praktijk moet toepassen.

Met onze opleidingen leer je zelf Service Management expert te worden
en direct te werken aan je gedrag en communicatie vaardigheden

Binnenkort beschikbaar

Nieuw

lean-voor-ism-500x500_

Lean voor ISM (hybride)

Dé enige Lean opleiding die je leert om de Lean hulpmiddelen specifiek toe te passen op jouw Service Management omgeving.

Binnenkort beschikbaar

Nieuw

ISM-bridge_

ISM 5 Bridge (online)

Wil je de nieuwe ISM 5 kennis opdoen, en ben je al eerder getraind in een eerdere versie? Schrijf je dan in voor de online Bridge training.

Binnenkort beschikbaar

Nieuw

ISM-foundation_

ISM 5 Foundation (online)

Met behulp van veel interactieve praktijkcases, leer je in slechts 1 dag alles over ISM 5! Schrijf je snel in deze volledige online versie.

Binnenkort beschikbaar

Nieuw

ISM-foundation_

ISM 5 Foundation (klassikaal)

Met behulp van veel interactieve praktijkcases, leer je in slechts 1 dag alles over ISM 5! Schrijf je snel in voor deze klassikale variant.

Binnenkort beschikbaar

Nieuw

ISM-foundation_

ISM – Examentraining (online)

Met behulp van veel praktijkcases, leer je in slechts 1 dag alles over ISM 5! Schrijf je snel in voor de klassikale of de Online training.

Binnenkort beschikbaar

Nieuw

Procesmanagers leergang

Leergang IT-Procesmanager (hybride)

De leergang IT-Procesmanager is een praktische en complete opleiding voor de moderne IT-Procesmanager of iedereen die deze ambitie heeft.

Binnenkort beschikbaar

Nieuw

Training 50-2

Begrijp gedrag en krijg grip op succes

Je leert hoe mensen onbewust keuzes maken en hoe gedrag tot stand komt. Zo kun je het gedrag voorspelbaar en succesvol sturen.

Binnenkort beschikbaar

Nieuw

communicatie-en-gedrag

Communicatie & Gedragsstijlen voor IT-professionals

Je leert je bewust te worden van je eigen communicatie en voorkeursgedragsstijlen, en dat ook bij anderen te herkennen.

Onze partners

Samen met onze partners, helpen wij onze klanten hun Service Management steeds verder te optimaliseren.