ISM 5 Bridge (online)
Over cursus
ISM 5 Bridge (online)
Wil je de nieuwe ISM 5 kennis opdoen, en ben je al eerder getraind in een eerdere versie? Schrijf je dan in voor de online Bridge training.
In slechts 1 dagdeel krijg je uitleg over de achtergrond van de ontwikkelingen en het gedachtegoed. Er wordt uitgelegd wat er is verbeterd in het procesmodel (van 6 naar 7 processen) en er is veel praktische en toepasbare aandacht voor resultaatgericht werken door Flow, Customer Value, Experience en Samenwerking.
Uiteraard kun je bij ons ook de volledige ISM 5 Foundation volgen. Dit kan zowel klassikaal als online.
Tijdens de training wordt veelvuldig gebruik gemaakt van het boek: “De ISM-Methode Versie 5 “De praktische basis voor Modern IT-Service Management en klanttevredenheid (ISBN: nummer volgt)”
De deelnemers dienen dit boek zelf aan te schaffen of Watson kan zorgdragen voor deze boeken.
Hoe en wanneer kan ik mij inschrijven voor deze opleiding?
Heb je interesse om deze opleiding te volgen, stuur dan even een mail naar wsm@watsonassociates.nl. of vul het contactformulier in.
Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!
De datums voor deze opleiding volgen spoedig
Cursus inhoud
Uitgangspunten voor de IT Service Management (Copy 1)
-
Doelstellingen van Service Management (Copy 1)
-
Visie op IT Service management (Copy 1)
-
Het onderscheid People, Process, Product (Copy 1)
-
Wat is Integraal beheer? (Copy 1)
-
De specifieke problematiek bij IV, en hoe ISM hier een oplossing voor biedt (Copy 1)
-
Toets Blok 1 (Copy 1)