Omdat Service Management mensenwerk is...
IT-organisatie verbeteringen, waarbij je medewerkers
en klanten centraal staan en succes duurzaam geborgd is
Omdat Service Management mensenwerk is...
Service Management optimalisaties, waarbij de verwachtingen van je klanten én de prestaties van je medewerkers centraal staan
Je hebt meerdere malen verbeteringen doorgevoerd in je werkwijzen – en toch vallen je medewerkers weer terug in "oude" gewoontes...
Herken je dit? Dan herken je wellicht ook de volgende constateringen?
- Het aantal escalaties neemt gestaagd toe en je klanten geven aan ontevreden te zijn over je dienstverlening.
- Je raakt langzaam de grip kwijt op je workload en je weet eigenlijk niet of er wel gewerkt wordt aan de juiste taken, op het juiste moment?
- Je medewerkers zijn gefrustreerd, omdat zij zich in slag in de rondte werken en daar niet of nauwelijks voor gecomplimenteerd worden.
- Je merkt dat je medewerkers hun ‘eigen’ werkwijze volgen, waardoor je resultaten nagenoeg onvoorspelbaar zijn.
- Je beheerkosten lopen steeds verder op en je heb steeds meer moeite om je toegevoegde waarde aan te tonen?
- Je hebt steeds meer moeite om de verwachtingen van je klanten waar te maken?
Kortom, je investeringen leveren onvoldoende toegevoegde waarde op?
Ontdek hoe de mensgerichte aanpak ook jouw organisatie kan helpen
Check de duurzaamheid van je geïmplementeerde verbeteringen
Gebruik de praktische "Implementatie indicator" en ontdek hoe duurzaam de verbeteringen in jouw IT-organisatie zijn geïmplementeerd.
Plan een vrijblijvende kennismaking
Ontdek of onze mensgerichte aanpak ook jouw organisatie kan helpen. Plan een vrijblijvende gesprek, om elkaar beter te leren kennen.
Ontvang een passend
voorstel
Op basis van jouw belangrijkste problemen en uitdagingen, maken wij een passend voorstel aan de hand van de mensgerichte aanpak.
Samen op weg
naar succes!
Samen met jouw medewerkers laten we je werkwijze weer functioneren, zetten ze in hun kracht en zorgen we voor blije en tevreden klanten.
Wij helpen je graag om je medewerkers te laten excelleren, van je klanten ambassadeurs te maken
en je IT-organisatie te laten groeien!
Eindelijk het missende ingrediënt in handen!
Wat levert onze mensgericht aanpak je op?
- Je weet hoe mensen beslissingen nemen en hoe gedrag tot stand komt (of niet).
- En je weet dus ook welke knoppen te drukken om van huidig naar gewenst gedrag te komen.
- Je processen en werkwijzen zijn gestandaardiseerd, waarmee je voorkomt dat je dat je telkens het wiel opnieuw moet uitvinden.
- Je creëert meer tijd en rust door minder gedoe en escalaties, die je weer kunt besteden aan het creëren van extra toegevoegde waarde
- Je medewerkers zijn weer tevreden en kunnen zich focussen op hun specialismen.
- Je hebt weer tevreden blije klanten, die zelfs je ambassadeurs worden.
- Je dienstverlening is weer transparant en je kunt weer de juiste keuzes maken voor je klanten én je medewerkers.
Begrijp gedrag, vereenvoudig je werkwijzen en krijg grip op duurzaam geborgd succes!
'Good old Watson! You are te one fixed piont in a changing age'
Sherlock Holmes
Net als Watson is het onze missie om blijvende en betekenisvolle verbeteringen te realiseren voor onze klanten!
Wij helpen je graag!
Wat ons onderscheidt, is dat we een unieke combinatie zijn van een Service Management én Behavioural Design expertise.
We maken Service Management praktisch en injecteren kennis uit de gedragswetenschap in onze opdrachten en opleidingen.
John Gijsen
IT-Organisatieadviseur
People Performance Trainer & Coach
Morisette van Santen – La Heij
Marketing en Communicatie
Service Management Specialist
Maarten Kerssemakers
IT-Organisatieadviseur
Service Manager
In slechts 4 stappen naar succesvol Service Management
Een unieke mensgerichte aanpak, die de verbinding maakt tussen de vakinhoudelijke verbeteringen en het resultaatgericht gedrag.
Definiëren
Wat zijn de knelpunten en
waar willen we naartoe
Analyseren
Waar staan we nu en waarmee kunnen we de meeste waarde toevoegen
Verbeteren
Klantgerichte verbeteracties
implementeren
Borgen
Duurzaam verankeren van de
resultaten en die continu verbeteren
Wil je weten wat onze mensgerichte aanpak voor jouw organisatie kan betekenen?
Wij vertellen het je graag!
In slechts 4 stappen naar succesvol Service Management
Een unieke mensgerichte aanpak, die de verbinding maakt tussen de vakinhoudelijke verbeteringen en het resultaatgericht gedrag.
Werkwijze optimalisatieflow
Definiëren
Wat zijn de knelpunten en
waar willen we naartoe
Analyseren
Waar staan we nu en waarmee kunnen we de meeste waarde toevoegen
Verbeteren
Klantgerichte verbeteracties
implementeren
Borgen
Duurzaam verankeren van de
resultaten en die continu verbeteren
Gedrag interventieflow
Inzicht
Waarom vind gedrag
wel of niet plaats?
Interventie
Wat moeten we maken
om gewenst gedrag
te ontwerpen?
Impact
Hoe zorgen we dat
het gewenste gedrag
plaatsvindt?
Implementeren
Hoe waarborgen we
schaalbaarheid en ethiek
in onze gedragsinterventies?
Wil je weten wat onze mensgerichte aanpak voor jouw organisatie kan betekenen?
Wij vertellen het je graag!
In slechts 4 stappen naar succesvol Service Management
Een unieke mensgerichte aanpak, die de verbinding maakt tussen de vakinhoudelijke verbeteringen en het resultaatgericht gedrag.
Wil je weten wat onze mensgerichte aanpak voor jouw organisatie kan betekenen?
Wij vertellen het je graag!
Wij zijn trots op de gerealiseerde verbeteringen
Enkele diensten, die je helpen duurzaam succes te realiseren
Krijg weer volledige grip op je IT-organisatie en neem zelf het stuur in handen.
Binnenkort beschikbaar
Nieuw
Service Management én gedrag scan
In een interactieve sessie, gaan we inzicht creëren in de prestaties van je werkwijzen, het gedrag van medewerkers en de klantervaringen.
Binnenkort beschikbaar
Nieuw
Interim Service Management expertise
Wij helpen je graag met tijdelijke Service Management expertise, voor functies als Procesmanager, IT-manager, Teamleider of Projectleider?
Binnenkort beschikbaar
Nieuw
Service Management Dashboard
Een praktisch ISM Dashboard, waarmee je zelf het stuur in handen hebt voor de benodigde prestatieverbetering van je IT-dienstverlening.
Nieuwe opleidingen!
Enkele van onze mensgerichte Service Management opleidingen.
Binnenkort beschikbaar
Nieuw
Lean voor ISM (hybride)
Dé enige Lean opleiding die je leert om de Lean hulpmiddelen specifiek toe te passen op jouw Service Management omgeving.
Binnenkort beschikbaar
Nieuw
ISM 5 Bridge (online)
Wil je de nieuwe ISM 5 kennis opdoen, en ben je al eerder getraind in een eerdere versie? Schrijf je dan in voor de online Bridge training.
Binnenkort beschikbaar
Nieuw