Omdat Service Management mensenwerk is...

IT-organisatie verbeteringen, waarbij je medewerkers
en klanten centraal staan en succes duurzaam geborgd is

Omdat Service Management mensenwerk is...

Service Management optimalisaties, waarbij de verwachtingen van je klanten én de prestaties van je medewerkers centraal staan

Je hebt meerdere malen verbeteringen doorgevoerd in je werkwijzen – en toch vallen je medewerkers weer terug in "oude" gewoontes...

Herken je dit? Dan herken je wellicht ook de volgende constateringen? 

  • Het aantal escalaties neemt gestaagd toe en je klanten geven aan ontevreden te zijn over je dienstverlening.
  • Je raakt langzaam de grip kwijt op je workload en je weet eigenlijk niet of er wel gewerkt wordt aan de juiste taken, op het juiste moment?
  • Je medewerkers zijn gefrustreerd, omdat zij zich in slag in de rondte werken en daar niet of nauwelijks voor gecomplimenteerd worden.
  • Je merkt dat je medewerkers hun ‘eigen’ werkwijze volgen, waardoor je resultaten nagenoeg onvoorspelbaar zijn.
  • Je beheerkosten lopen steeds verder op en je heb steeds meer moeite om je toegevoegde waarde aan te tonen?
  • Je hebt steeds meer moeite om de verwachtingen van je klanten waar te maken?

Kortom, je investeringen leveren onvoldoende toegevoegde waarde op?

Ontdek hoe de mensgerichte aanpak ook jouw organisatie kan helpen

Check de duurzaamheid van je geïmplementeerde verbeteringen

Gebruik de praktische "Implementatie indicator" en ontdek hoe duurzaam de verbeteringen in jouw IT-organisatie zijn geïmplementeerd.

Plan een vrijblijvende kennismaking

Ontdek of onze mensgerichte aanpak ook jouw organisatie kan helpen. Plan een vrijblijvende gesprek, om elkaar beter te leren kennen.

Ontvang een passend
voorstel

Op basis van jouw belangrijkste problemen en uitdagingen, maken wij een passend voorstel aan de hand van de mensgerichte aanpak.

Samen op weg
naar succes!

Samen met jouw medewerkers laten we je werkwijze weer functioneren, zetten ze in hun kracht en zorgen we voor blije en tevreden klanten.

Wij helpen je graag om je medewerkers te laten excelleren, van je klanten ambassadeurs te maken
en je IT-organisatie te laten groeien!

Eindelijk het missende ingrediënt in handen!

Wat levert onze mensgericht aanpak je op?

  • Je weet hoe mensen beslissingen nemen en hoe gedrag tot stand komt (of niet).
  • En je weet dus ook welke knoppen te drukken om van huidig naar gewenst gedrag te komen.
  • Je processen en werkwijzen zijn gestandaardiseerd, waarmee je voorkomt dat je dat je telkens het wiel opnieuw moet uitvinden.
  • Je creëert meer tijd en rust door minder gedoe en escalaties, die je weer kunt besteden aan het creëren van extra toegevoegde waarde
  • Je medewerkers zijn weer tevreden en kunnen zich focussen op hun specialismen.
  • Je hebt weer tevreden blije klanten, die zelfs je ambassadeurs worden.
  • Je dienstverlening is weer transparant en je kunt weer de juiste keuzes maken voor je klanten én je medewerkers.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Begrijp gedrag, vereenvoudig je werkwijzen en krijg grip op duurzaam geborgd succes!

 
 
 
 
 
 
 
 
 

'Good old Watson! You are te one fixed piont in a changing age'
Sherlock Holmes

Net als Watson is het onze missie om blijvende en betekenisvolle verbeteringen te realiseren voor onze klanten!

Wij helpen je graag!

Wat ons onderscheidt, is dat we een unieke combinatie zijn van een Service Management én Behavioural Design expertise.
We maken Service Management praktisch en injecteren kennis uit de gedragswetenschap in onze opdrachten en opleidingen.

Foto-John-600x800-1.jpg

John Gijsen

IT-Organisatieadviseur
People Performance Trainer & Coach

In zijn opdrachten legt John de nadruk op het coachen, begeleiden en stimuleren van effectief gedrag, de drijfveren en de beleving van de medewerkers en teams, waardoor “nieuwe” Service Management werkwijzen daadwerkelijk geborgd worden binnen de organisatie.
ardjan-zw-600x800-1.jpg

Ard-jan Hartman

IT-Organisatieadviseur
Trainer

Ard-Jan is een zeer ervaren IT-Organisatie adviseur en Agile/Scrum expert en is Lean (black belt). Daarbij heeft hij veel ervaring als Service Management en Lean trainer.
siraar_300x400

Siraar Gommans

IT-Organisatieadviseur
Trainer

Siraar is een zeer ervaren IT-organisatie adviseur, die bekwaam is in het begeleiden van Service Management optimalisaties. Ook heeft hij veel ervaring als interim Service Manager en Procesmanager bij grote en middelgrote organisaties.
Quinty_300x400.jpg

Quinty Gijsen

People Performance adviseur
Trainer & Coach

Morisette-zw-300x297-1(1)

Morisette van Santen – La Heij

Marketing en Communicatie
Service Management Specialist

Morisette is onze doelgerichte, vastberaden en dynamische marketing- en communicatieadviseur met kennis en ervaring op het gebied van IT Service Management. Voor alle vragen omtrent marketing, communicatie, producten, diensten, sales en recruitment is Morisette uw eerste aanspreekpunt.
maarten-zw-300x400-1.jpg

Maarten Kerssemakers

IT-Organisatieadviseur
Service Manager

Maarten is een zeer ervaren Service Management expert, die bekwaam is in het coachen, trainen en begeleiden van Service Management optimalisaties. Ook heeft hij veel ervaring als interim Service Manager bij grote en middelgrote organisaties.

In slechts 4 stappen naar succesvol Service Management

Een unieke mensgerichte aanpak, die de verbinding maakt tussen de vakinhoudelijke verbeteringen en het resultaatgericht gedrag.

Definiëren

Wat zijn de knelpunten en
waar willen we naartoe

Analyseren

Waar staan we nu en waarmee kunnen we de meeste waarde toevoegen

Verbeteren

Klantgerichte verbeteracties
implementeren

Borgen

Duurzaam verankeren van de
resultaten en die continu verbeteren

Wil je weten wat onze mensgerichte aanpak voor jouw organisatie kan betekenen?
Wij vertellen het je graag!

In slechts 4 stappen naar succesvol Service Management

Een unieke mensgerichte aanpak, die de verbinding maakt tussen de vakinhoudelijke verbeteringen en het resultaatgericht gedrag.

Werkwijze optimalisatieflow

Definiëren

Wat zijn de knelpunten en
waar willen we naartoe

Analyseren

Waar staan we nu en waarmee kunnen we de meeste waarde toevoegen

Verbeteren

Klantgerichte verbeteracties
implementeren

Borgen

Duurzaam verankeren van de
resultaten en die continu verbeteren

Gedrag interventieflow

Inzicht

Waarom vind gedrag
wel of niet plaats?

Interventie

Wat moeten we maken
om gewenst gedrag
te ontwerpen?

Impact

Hoe zorgen we dat
het gewenste gedrag
plaatsvindt?

Implementeren

Hoe waarborgen we
schaalbaarheid en ethiek
in onze gedragsinterventies?

Wil je weten wat onze mensgerichte aanpak voor jouw organisatie kan betekenen?
Wij vertellen het je graag!

In slechts 4 stappen naar succesvol Service Management

Een unieke mensgerichte aanpak, die de verbinding maakt tussen de vakinhoudelijke verbeteringen en het resultaatgericht gedrag.

Wil je weten wat onze mensgerichte aanpak voor jouw organisatie kan betekenen?
Wij vertellen het je graag!

Wij zijn trots op de gerealiseerde verbeteringen

Enkele diensten, die je helpen duurzaam succes te realiseren

Krijg weer volledige grip op je IT-organisatie en neem zelf het stuur in handen.

Binnenkort beschikbaar

Nieuw

IMG_0060

Interim Service Management expertise

Wij helpen je graag met tijdelijke Service Management expertise, voor functies als Procesmanager, IT-manager, Teamleider of Projectleider?

Binnenkort beschikbaar

Nieuw

AdobeStock_300644895-scaled-1.jpeg

Service Management én gedrag scan

In een interactieve sessie, gaan we inzicht creëren in de prestaties van je werkwijzen, het gedrag van medewerkers en de klantervaringen.

Binnenkort beschikbaar

Nieuw

Two,Businesspeople,Examining,Graph,On,Computer,At,Workplace

Service Management Dashboard

Een praktisch ISM Dashboard, waarmee je zelf het stuur in handen hebt voor de benodigde prestatieverbetering van je IT-dienstverlening.

Nieuwe opleidingen!

Enkele van onze mensgerichte Service Management opleidingen.

Binnenkort beschikbaar

Nieuw

lean-voor-ism-500x500_

Lean voor ISM (hybride)

Dé enige Lean opleiding die je leert om de Lean hulpmiddelen specifiek toe te passen op jouw Service Management omgeving.

Binnenkort beschikbaar

Nieuw

ISM-bridge_

ISM 5 Bridge (online)

Wil je de nieuwe ISM 5 kennis opdoen, en ben je al eerder getraind in een eerdere versie? Schrijf je dan in voor de online Bridge training.

Binnenkort beschikbaar

Nieuw

ISM-foundation_

ISM 5 Foundation (online)

Met behulp van veel interactieve praktijkcases, leer je in slechts 1 dag alles over ISM 5! Schrijf je snel in deze volledige online versie.