Service Management én gedrag scan
Creëer inzicht in de prestaties van je werkwijzen, het gedrag van medewerkers en de klantervaringen.
Een interactieve inventarisatie scan
We starten onze verbetertrajecten altijd met een interactieve inventarisatiesessie (prestatie scan) van gemiddeld drie uur.
Hierin doorlopen we samen met de diverse stakeholders een aantal vragen over de verschillende onderdelen van je dienstverlening en voeren we mooie discussies.
Weten waar je nu staat!
De antwoorden én de discussies die we voeren, geven inzicht in de prestaties en knelpunten in je werkwijzen en van de ondersteunende middelen. Daarbij zoomen we verder in op de gebruikerservaringen en het gedrag van de medewerkers en klanten. Deze informatie is essentieel, omdat wij ervan overtuigd zijn dat je pas kunt veranderen als je weet waar je nu staat!
Iedere verandering is doelgericht en begint
bij waar je nu staat!
Vaststellen wat je doelen zijn
Aan de hand van de inventarisatie kan worden vastgesteld waar de organisatie naartoe wil. En kunnen de doelen benoemd worden, die behaald moeten worden. Ook wordt vastgesteld wanneer deze daadwerkelijk volgens verwachting gerealiseerd zijn (defenition of done). Alle bevindingen worden door ons vastgelegd in een analyse rapport en voorzien van diverse aanbevelingen en adviezen Aan de hand van de inventarisatie kan er bepaald worden waar we naartoe willen.
Werken aan de dingen die echt waarde toevoegen!
Deze inventarisatie stelt je in staat, om alleen die aspecten van je dienstverlening te verbeteren, waar je klant de meeste behoefte aan heeft en waar je medewerkers gelukkig van worden. Je weet dus ook wat je vooral moet laten, omdat je klant en je medewerkers daar al tevreden over zijn.